Service – Reparation

Service - Reparation

Har du problemer med dit produkt, har du mulighed for at få hjælp her.

Du bedes venligst følge nedenstående punkter. Løser de ikke problemerne med dit produkt, kan det indleveres hos Harald Nyborg.

Viser det sig at værkstedet ikke kan lokalisere nogen fejl på maskinen, forbeholder Redback sig ret til at opkræve et undersøgelsesgebyr på kr. 500,- incl. moms.

VIGTIGT – Har du en robot klipper, så tjek service guiden nederst på siden, inden du indleverer til reparation.
Kan også downloades her >


Tjek Status/fejlmeldinger (FAQ) under service menuen.
Se efter dit problem og løsningsforslagene.
Se status/fejlmeldinger her >
Tjek din manual for korrekt opsætning og drift.
Kan også downloades under service-hotline menuen.
Se manualer her >


Kontakt os evt. hvis du ikke kan finde eller løse problemet.
Du kan skrive til os via kontaktformularen >
Du kan ring til os mellem kl. 8.15 – 14.00 på: 
60 13 13 21


Indlevering til Harald Nyborg.

Maskinen skal vær rengjort med tør klud.
Har du fået et reparationsnummer af os, sættes en seddel på maskinen.

 


Serviceguide


LÆS: inden du sender din Redback robot til service

Viser det sig at værkstedet ikke kan lokalisere nogen fejl på maskinen, forbeholder Redback sig ret til at opkræve et undersøgelsesgebyr på kr. 500,- incl. moms.

Ved pristilbud på reparation af en indsendt maskine, hvor kunden ikke ønsker reparationen udført, men hvor varen ønskes retur, opkræves kr. 500,- incl. moms og forsendelse.

DERFOR: Tjek PDF service guiden inden aflevering: